Monday, October 31, 2011

Temuramah bersama Rooney

Assalamualaikum..

Korang kenal Rooney? Tak kenal? Meh aku perkenalkan korang wajah Rooney yang sebenar. Gambar bawah nie laa Rooney.


Ensem tak Rooney? Okeh ini bukan bermakna aku sudah terjatuh hati dengan si Ronney nie. Nie first time aku tengok dan kenal wajah Rooney. Selama nie aku hanya dengar nama Ronney je. Maklumlah aku tak layan sangat bola yang antarabangsa punya, yang aku layan hanyalah bola yang melibatkan Kelantan. Jadi sudah pastilah aku kenal siapa itu Khairul Fahmi Che Mat (KFCM). Apa gosip terbaru KFCM ya?    Melalut ke laut pula aku nie. Bukan nak cerita pasal gosip KFCM ya.

Berbalik kepada temuramah bersama Rooney. Aku bukan wartawan nak buat sesi temuramah semua nie. Tambahan pula menemuramah si Rooney tu. Mahu Rooney tak nak pandang muka aku nanti. Jadi meh kita tengok sapa yang menemuramah Rooney nie? Pasai apa yang dibualkan?


Hahaha..Dah tengok? Suka ngekek aku tengok video nie.. 

Macam mana tu? Kenapa muka macam tension je? Aku tak tension pun.. 

Jangan buat muka comel kat sini..

kamu boleh tak, tak payah senyum..

Sye main-main je adoii kamu nie..

Bahasa apa nie awak cakap?

Hoo orang tua tu, berani dye main-main dengan Rooney. Nak kene hempuk agaknya. Tapi itu semua hanyalah video yang telah di alih suara menjadikan perbualan antara mereka seperti yang dalam video itu. Video itu hanyalah untuk bergelak ketawa, suka-suka sahaja.

p/s - Korang suka tak??

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails