Saturday, October 6, 2012

Kek coklat kukus lagi

Bismilahirahmanirahm dan Assalamualaikum..

Hari tu aku ada post entry pasal pengukus bertingkat telah dirasmikan. Hehe. Nak tahu apa aku buat dengan pengukus bertingkat tu? Tadaaa.. Dua biji kek coklat kukus berjaya dihasilkan dalam masa yang sama. Tahniah kepada aku sebab dapat jimatkan masa. =)


Satu berbentuk hati aka love. Tanda cinta aku kepada kek coklat semenjak kali pertama aku cuba buat. Juga tanda cinta aku kepada kawan yang sambut bufday sebab kek nie telah diterbangkan khas bersama dengan aku dari Kota Bharu ke Johor Bharu. Wohaaa


Satu lagi pula berbentuk bulat. Satu nie buat bulat sebab acuan untuk love ada satu je. Pastu dah memang xde acuan lain dah yang tinggal melainkan yang bulat. Takde tanda apa-apa pun. Yang satu nie aku tinggal kat umah untuk family aku makan. Akukan anak yang bagus. Kawan pun aku sayang, tapi family lagi aku sayang, so tinggal lah satu kek untuk mereka. Tambah2 kek nie memang besttttttt gua cakap luu.. Tak caye leh try buat.. Resepi ada nie


Kek kukus hati dipersembahkan sewaktu sambut bufday. Hehe. Suka sangat sebab ramai puji kek tu best. Senyum sampai kembang hidung. 


p/s ~ Kek tu lebih kurang hadiah dari hati. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails