Sunday, February 20, 2011

Pilihan Raya Kampus [PRK]

Bahangnya mula terasa. Siapakah yang akan mengambil alih tampuk kepimpinan setelah yang lama meletakkan jawatan pada 14 Februari baru baru ini? Panasnya kerusi yang bakal di duduki sepanas 'pisang goreng' yang baru diangkat dari kuali. Mampukah kepimpinan yang baru merialisasikan segala janji-janji yang telah dilontarkan @ hanya 'menanam tebu dipinggir bibir'. Sama-sama kita saksikan.

Kalau dulu bila berjalan aku boleh mengangkatkan pandangan dan melihat pemandangan, kini aku hanya mampu tunduk disebabkan kertas-kertas yang bergantungan disana sini. Keadaan pun dah berepah disebabkan oleh kertas-kertas yang berguguran sebelum hari membuang undi berlangsung.





Sehingga berjumpa lagi..

Jalankan tanggungjawab anda

3 comments:

ciQu said...

menghuduhkan pandangan je lah kertas2 ni semua. kalo cket takpe gop..nmpk cam membazir plok. is there no other way to do this??
btw. be strong my fren. jgn sedih2 lg psl Psm project tu. cheer up ur self okay. =)

shera haifa said...

aku ada cra utk elakkan pembaziran..y not mu amik ktas tu buat kts conteng2..mu kan mst bnyk kira2 kae..so xdop lah nmpk membazirkan..
ciqu doakan aku berjaya selesaikan psm..

~dianakhairi~ said...

wah hebatnye kempen.nsb baik kat uia tak smpi tangge gitu.serabut lah fikiran.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails