Friday, March 9, 2012

Tinggal ibu lumpuh di hotel

Assalamualaikum..


Manusia yang lakukan perbuatan yang macam nie agak-agak ada otak x? Manalah tahu otaknya telah terburai, bersepai kene gilis dengan trailer atau apa aje kemudiannya akal terus terbang. Grrr ~



Tergamak sungguh anak tunggal mak cik nie tinggalkan mak cik nie kat hotel. Sudahlah lumpuh dan tak dapat nak menguruskan diri sendiri dibiarkan sorang-sorang plak. Anak jenis apa laa agaknya anak mak cik nie ya. Alangkah orang yang dah kehilangan ibu, sedih dan rindu nak jumpa, yang masih ada ibu sanggup buat cam nie. Sangat mengecewakan. Tambahan pula yang lakukan perbuatan cam nie adalah orang Melayu. ORANG MELAYU ok!! Yang baik hati dop membantu mak cik nie pula orang Cina. Orang yang tidak seagama dengan kita. Tengok video nie. Minitis air mata ok.


Tapi, aku cuba untuk fikir positif. Anak mak cik nie mungkin ada masalah dengan wang sebabnya sebelum tu dye ada bayar untuk penginapan mak cik tu selama 4 hari. Yang selebihnya dye tak bayar tu kemungkinan dye dalam usaha untuk mencari wang kot. Mungkin juga dye ada masalahnya sendiri hinggakan nak g hotel tu pun tak dapat.

p/s ~ Apa-apa pun bersangka baik la terhadap semua orang. Tak sabar nk jumpa family..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails