Saturday, January 23, 2010

''nApa ADa owG Bodoh''

nasib aku sentiasa d timpa malang..kenapa?ak sebenarnye d rundum jiwa skrg nie..sdey n sangat-sangat sdey..persoalan kenapa aku yang sentiasa d rundum malang masih bermain-main d pemikiran aku d kala ini..bermulanye dengan tarikh 31-12-2009 d ikuti ngan 02-01-2010 dan 22-01-2010 aku sntiasa d kaitan dengan kehilangan..terlalu banyak kehilangan yang telah aku hadapi.apakah aku akan kehilangan 'benda' yang paling aku sayang nanti??

YA ALLAH janganlah kau ambil mereka yang aku sayang d kala aku masih memerlukan..berikanlah aku kesempatan untuk aku terus manabur bakti dan jasa buat mereka yang aku sayang..namun jika semua ini adalah suratan Mu aku hamba akan menerima hakikat akan semua ini..

dikala tahun yang bakal membawa umur ku ke angka permulaan '2' adakah kehilangan demi kehilangan ini harga yang perlu aku bayar?jikalau demikian aku lebih rela berada d alam 'belasan' yang bagi aku tidak pernah lagi kehilangan 'benda' yang aku sayang dengan begitu sahaja..tapi ada owg kata ''angka adalah sekadar angka.xde bezanye''.tp bgi aku ini amat berbeza..angka '2' bagi aku is da 'bad'..
i hate '2'!!!!!huuuuuuuuu

kaitan tajuk n3 ak dengan apa yang telah aku smpaikan adalah owg bodoh yang aku mskdkan ialah 'mereka-mereka' yang mnyebabkan aku kehilangn 'benda' yang aku sayang..napa 'mereka-mereka' BODOH..xbrfikir sebelum membuat sesuatu benda..nk mnyusahkan hidup owg aje..cubalah 'mereka-mereka' muhasabah diri..kalau benda yang 'mereka-mereka' buat 2 kene kat batang hidung sndri apa 'mereka-mereka' akan rasakan??cubalah berfikir sikit..


P/S ~ sapa2 yang baca n3 aku yang ini harap muhasabah diri anda sebelum melakukan perkara-perkara yang menyusahkan owg lain..janganlah kerana untuk kepentingan diri kita susuhkan owg plak..xberkat hidup tau..

''sHaiRA haIFA''

4 comments:

FaTiN said...

apa yg terjadi ini? apa? hihi. shera, apa yg hilang?

Unknown said...

enth lah fatin ain..
bnyk sngt bnda yg ilang dr aku..
ak cm xleh nk brdepan dngn bnda nie..
ak xpnh ase khilangn sbegini tau..

DLatum said...

hi..sorry..tp xfhm sbb xtau apa yg hilang apa yg bodoh..

tp, pe2 pon, be strong k!
ada pe2 hal, saya sbg rakan blog yg tegar, insyaAllah ada kt belakang menyokong shera..
=)

Unknown said...

barang yg ilang purse..topi keledar n duit yg melayang2 bgitu shaja..
yg bodoh org yang curi n org yg mnyebabkan wang mlayang2..

thx 4 da support..=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails