Saturday, January 30, 2010


waaaa..ari nie sudah habis satu paper test..masih ada berbaki empat lagi..wah cukup besar angka empat itu untuk di bandingkan dengan angka satu,,dua atau tiga,, adoii entah apa-apa yang telah saya jawab tadi..tapi harap-harap banyak yang betul sebab saya saya dah cuba yang terbaik untuk buat yang terbaik untuk dapat markah yang banyak n untuk cover paper final nanti takut lebih susah dari yang ari nie..paper yang saya test ari nie ialah coordination chemistry..subjek nie best jgk lah lau belajar..dye belajar sal how compelexes form a colour and colour dye sangat cantik tau...saya sangat suka time buat lab even bau yang kuar masa buat experiment busuk sangat dari pembebasan entah gas apa tapi hasil yang dapat sangat memuaskan..cantik sangat-sangat..hasil tu dalam bentuk crystal tau..



cantikkan!!

ermm test yang seterusnya pada 3 ari bulan..masih ada berbaki empat ari lagi tuk study..tp.....test seterusnya plak 4 ari bualn n 5 ari bulan..masa empat ari tu xbrapa nak cukup lau nak study,,dah lah subjek untuk test tak barapa nak faham sangat.kene banyak wak latihan nie..kene mula dari awal lagi lah..arghh upenya dh nak masuk 2bulan belajar..tp ermm macam banyak je xbelajar lagi (sbb belajar tp xfaham)..

ari nie check duit dalam bank..arg duit dah masuk ..best lah makin bertambah duit dalam bank upenya.tp still lagi sdey..sbb duit dalam bank kurang dari angaran yang sepatutnya ada..nie dh kene banyak berjimat lah,,kene beli barang-barang yang betul2 perlu je..yang sangat2 d perlukan..mcm cooling pad untuk prevent laptop dari rosak (dh 2thn guna laptop tp baru beli coolerpad..hik3x..).. ambik pengajaran dari kawan-kawan yang mana laptop diorang rosak..and nak baiki ada nak dekat seribu lebih sbb barang yang rosak kene import..adoi,,pitih..pitih..marilah kemari..aku amat memerlukan kamu..


dh datang pun!!

cukup dulu untuk ai nie..tp ari2 lain akan ada lagi tau..sapa yang baca terima kasih yaa..arigatoo.. MyEm0.Com


petang nanti nk g makan-makan MyEm0.Com ngan farah..nak makan bakso..haha makanan tu famous kat indon au..tp ada kat msia..farah kata dye nak belanja..wah thx farah nak belanja aku..muahhxx MyEm0.Com

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails