Friday, January 18, 2013

Kenyang Sehingga Pagi : Steamboat

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Alhamdullilah kenyang kami untuk hari makanan nie disajikan. Amikk ko nak makan sangat kan. Hehe. Tak tahu pun yang pandai gak ya aku masak steamboat. Wekk puji diri sendiri xmalu.. Hapalaa.. *Tiru gaya Adira masa #AJL27


Makanan banyak tu makan untuk 3 orang. Memboyot masing2. Kahkah. Yang bulat yang panjang, yang putih, koko, kuning tu semuanya aku beli kat pasar KipMart. Murah2 aje. 3paket=RM5. Jadi aku bantai beli RM 15. Pastu beli sayur plak. Beli brokoli, bunga kobis ngan cendawan. Melimpah ruah. Masa nak masukkan sayur tu kene buang dulu sebahagian daripada fishball, meatball tu. Boleh bayangkan x?

Makan sambil sembang2. Dari pukul 8 hingga pukul 10. Rasa kenyang berhenti makan, borak2. Bila lapar, perut rasa cam kosong makan lagi. Adehh letih.

p/s ~ steamboat makan ramai2 syok laa..

4 comments:

Aishah Jahirah said...

sedapnya...teliur tgk makanan berkuah mcm ni...hihi

noorhaidaz eyda said...

mmm...sedapnye....

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

http://wisataoutboundmalang.com/

http://www.nolimitadventure.com/

4feet8 said...

antara makan di Johnny dgn Flaming steamboat, mana paling kenyang? jawapannya flaming steamboat.. meletop perut... makan sampai kenyang..hoho

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails