Monday, January 14, 2013

Reunion Kecilan di Restoran Pinang

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Chikidout!!

Kehadiran fuz (nama glamor) ke JB telah menjadikan satu reunion budak2 SSC (KIMIA INDUSTRI). Tanpanya aku rasa kami budak2 (postgrad) yang sememangnya ada kat UTM xbuat reunion kot. Haha. Biasa lah dah memang akan jumpa kalau kat UTM nie, xkan nak buat reunion jugak kan. Macam kelakar aje.


Sebahagian peserta yang join reunion. 

Reunion kecilan ni telah berjaya diadakan di Restoran Pinang iaitu dengan makan ayam penyet yang sememangnya akan buat orang ketagih. Padehal ayam goreng dipenyetkan di cicah dengan sambal dan dimakan dengan nasi aje. Tapi kalau orang yang sebelum nie dop JB, lepas tu dah habis belajar n dah kerja kat tempat lain, kalau datang JB msti nak makan ayam penyet nie. Aku sendiri kalau balik cuti kat Kelantan seminggu aje, msti nak makan ayam penyet setelah kembalinya dari kampung. See how penangan ayam penyet. 

So tajaan makanan untuk reunion kecilan ni ditaja oleh diri sendiri. Kahkah. Sendiri mahu makan, sendiri mahu bayar.  


Semuanya perempuan yang datang reunion kecilan nie. Lelaki?? Entah xtahu dijemput @ memang xnak datang. Lagipun yang masih ada kat UTM nie hanya beberapa kerat je. Yang lain semua dah kerja. Jadi jumlah kesemua yan hadir reunion nie 11 orang. More than 10, kira ok lah. 

pic : kredit tu aten. Hehe. I edit msuk blog I tau.. 

2 comments:

Rara Nasiha said...

Sekali-sekala jumpa kawan lama memang akan riuh kan? baru-baru ni pergi wedding member, jumpa bebudak lain. Serious kecoh tak ingat dunia. heheheee

nuyui a.k.a miss YUI said...

besh dpt jumpa =__=

P/s: arni trfik byk dr blog awak..terima kasih..nak tau punca tp tak jumpa..kih2.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails