Saturday, February 2, 2013

Simple : Sardin Ikan, Sayur Goreng, Telur Dadar

Bismilahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Kembali lagi dengan gambar makanan. Hahaha. Blog nie dah macam blog makanan dah sejak awal tahun 2013 nie. Dah macam blog che mat gebu plak.  Tapi masih lagi xleh lawan masakan che mat. Masakannye semua tip top. Idea melimpah ruah. Ada je nak masak apa setiap hari. Akuuu.. Main suka hati je. Masak pulak biasa2 aje. Setakat hari nie xde lagi makanan yang berasaskan santan. Semua berasaskan air. Tapi bagus juga x guna santan, dah kata diet kan. Tak pakai air pun pakai yang ready make yang macam dalam tin. Sekajap je dah siap.


Bagi aku masakan yang simpel tu lah yang lagi mengiurkan? Betul x? Korang punya taste macam mana pulak? Aku kat rumah xde la nak masak pun. Just tolong mama di dapur boleh la. Maklumlah kat rumah ofkos mama aku lagi pro dari aku. Aku nie umpama celah tangan dye je. Hehe.

p/s ~ Masakan xhebat tapi kalau dibuat dengan rasa kasih sayang yang melimpah pasti umppphhh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails