Sunday, February 3, 2013

Bukit Tinggi Sememangnya Tinggi

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Terima kasih sahabat.. Masa cuti Keputeraan Nabi Muhamaad SAW dan cuti Thaipusam hari tu, aku amik peluang yang ada untuk jenguk sahabat yang ada kat KL sementelahan aku pun xbalik rumah kan. Diorang semua keje n belajar kat sana, so aku yang tercorok kat JB kene laa pergi dekat diorang. Lagipun kat JB nie xtahu nak g jalan2 kat mana. Tambahan pula, most of them dulu belajar sama aku kat UTM. So diorang dah penat pusing JB nie.. Hehe

So masa aku kat sana ada la 2,3 tempat yang diorang bawak aku. Kesemuanya tempat yang aku xpernah pergi lagi. Bagus betul diorang. That y aku sayang gilerrrr kat mereka. So tempat yang mereka bawa aku pergi opss aku yang bawa mereka pergi sebab aku yang drive ialah BUKIT TINGGI yang kat Pahang tu. Wahh jauh berjalan kan. Masuk negeri lain dah. 

Jalan nak ke sana yang lepas keluar Highway Karak tu punya la adventure nak mati. Kau bagaikan u-turn bukit tu at certain selekoh. Bukan tu aje, jalan dye ya ampun banyak betul bengkok2nye.  Takde yang straight rasanye. Dah la jauh nak mati nak sampai kat tempat tu. Mak aihh cam mano boleh terfikir nak buat kat atas tu. Sapo punya idealah agaknye kan? Tapi apa yang pasti scene kat sana sangat cantik Ya Allah. Back to nature sangat. Bayaran nak masuk situ RM 12/ head. Agak mahal la. Tapi dah nak msuk tempat orang, mahal ke x mahal kene la bayar. Nak harap diri sendiri xde tempat yang macam tu. 


LOVE ALL OF YOU.. INCLUDE MYSELF... nGEHHHHHH


P/S ~ friend 4,5,6,7,8,n 10000 everrr

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails