Saturday, November 9, 2013

Dah dapat Payment Advide

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum 

Punyalah lama menyepi dari blog kan. Bukan takde cerita tapi mood kelaut. Tambah pula masa tu tengah serabut nak siapkan Thesis. That's why aku ada post pasal warning before entry nie. Tapi sekarang no more warning. hehe. Aku dah selamat hantar spiral binding untuk viva pada tarik keramatnya 6 NOVEMBER 2013. So sekarang hanya menunggu untuk Viva. Alahai cuak pulak rasanya. 

Bukan nak cerita pasal thesis ke viva kat cnie ya. Cuma nak update payment Advise tuk cashout yang aku buat pertengahan bulan 9 dah dapat. Yehh. Asal lama sangat nak dapat? Sebabnya org dah cakap kalau nak cashout, cashout hujung bulan. Aku degil + gedik g cashout tengah bulan. Sebab tu lama nak kene tunggu. :)

Apa pun duit takde lah banyak sangat. Cukup la nak sara diri tak pun belanja family. Lagi setahun kot baru leh cashout balik. Sebabnya aku bukan blogger famous lagi kental nak update blog sokmo. Bila penyakit M datang, apa pun tak boleh.. Hehe


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails