Wednesday, December 11, 2013

Daripada Nobody kepada Somebody

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Penulis tahu mesti takde seorang pun yang terlepas dari tengok video awek legoland aka Syasya kan? Semua orang tahu pasal tagline 'Macam Comel je, Macam Cantik je' kan? Dan tagline tu sekarang dah makin galak digunakan. Tidak hanya mengunakannya untuk cantik dan comel sahaja malah untuk perkataan-perkataan lain juga. Tak gitu? 

Daripada hanya mengunakan tagline itu untuk menceritakan kecantikkan mata Syasya sekarang tagline tu dah digunakan dimana sahaja. Malah ada yang menggunakan tagline itu untuk dijadikan tajuk lagi. Sebelum nie Amar (penyanyi Nasyid) telah menjadikan tagline tu sebagai tajuk lagu beliau. Kali nie pula Erry Putra menggunakan tagline tersebut. Bukan setakat menggunakan tagline tersebut, Erry Putra turut mengundang Syasya yang mana nama komersial sekarang Syasya Solero untuk berduet dengan beliau. 

Woo whose know kan. Syasya daripada awek legoland yang diperkatakan sekarang dah famous. Siap dapat berduet dengan Erry Putra lagi. Ko ada? Semestinya takde. Yaa masuk kepada tajuk post "Daripada Nobody kepada Somebody". Rezeki masing-masing. Kita tak tahu apa yang berlaku melainkan kita dah lalui juga kita tak tahu apa yang bakal berlaku. Just watch your step. Hidup umpama roda, kadang-kadang kita dibawah dan ada ketikanya kita diatas. Just prepare. 

And here penulis attach sekali lagu baru Erry Putra ngan Syasya. Even hanya menyumbang suara 10%, Syasya dapat nyanyi n berkoleberasi ngan artis.


p/s ~ penulis bukan peminat Syasya

2 comments:

Falsya said...

Hurmmm..akak pun nak wat la tag line sendri..untung2 glamer mcm si bdk tuh..hehe

Ann@zanyra said...

btl..rezeki msng2..sglnye di hjng jari..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails