Wednesday, February 3, 2016

Jemputan kahwin Cuti raya Cina

Assalamualaikum..

Cuti raya Cina dah dekat. Maknanya kawan-kawan yg nak langsungkan perkahwinan pun meningkat. Until now ada 7 events. Tapi semuanya aku tak dapat nak memeriahkan. Apa pun semoga majlis berjalan lancar ok. Aku tak pergi pun korang tetap kahwin kan. 

4 events hari sama.. Takde tarikh lain dah ke?

8 & 9 Feb cuti lagi.. Takde dah nak jemput?

Semua event ni pun kawan-kawan yang seusia. Jodoh mereka dah sampai. Memang kene kahwin lah, sebab tak baik melengah-lengahkan. Yang tak sampai seru dan x jumpa jodoh lagi macam aku ni, kene berusaha dan terus berdoa lah. Sapa tak nak kahwin kan? Heee

7 comments:

Kakzakie Purvit said...

Pada tarikh yg sama kakak pun banyak dpt undangan majlis kahwin
Akan tiba masa Serra pula undang mereka. Amin..

nuyui a.k.a miss YUI said...

xde lak kwn kwn yui khwin sbb kbykn dh khwin..hihi

norhidana miswan said...

mmg minggu yg bizi kalu nk pg semua tuh...

hainom OKje said...

Tak pa SR....biaq pi depa merasa kawen dulu. Umuq pun masih muda, relax ar....
Tp awak dapat dtg memeriahkan majlis depa, sure depa seronok noh!

Nooriah Abdullah said...

wah banyaknya undangannn seraa

Farrah MF said...

Wah, sampai 7 undangan! Memang musim kenduri-kendara raya Cina ni sebab musim cuti sekolah sekali :)

Zie Has said...

banyaknya undangan :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails