Monday, August 16, 2010

Jangan Cari!!!

Ya Allah sapa punya kerjalah dop cari benda-benda tak elok nie. Yang cari nie puasa ke tak sebenarnya? Sungguh tak sangka boleh plak keyword tu tersesat masuk kat blog aku. Yang kat dalam blog aku nie aku dop cerita sal sapa jadi juara Imam Muda je. Bukan cerita sal benda tu.

Even nama blog aku 'Tempat Nak Meroyan' aku takde lah nak p meroyan cerita sal benda-benda yang korang cari tu. Blog aku suci tau. Ahakk sucilah bebeno.

Nak tau apa yang dicari? Klik untuk lebih membesar..



Nota kirikanan:
Jangan dop cari benda tak elok nie d bulan puasa. Bulan lain pun tak boleh gak.AWAS!!

6 comments:

MX said...

hahaha...
bulan-bulan puase pun ada orang buat perangai ye...
ish3...

Che Armster said...

hahhahahahahaha ko berjaya buat aku tergelak pagi-pagi buta hahaha

imam muda yang tak boleh tahan tu *menangis sambil terkekek-kekek*

sizuka[Izzati] said...

hahaha.senget betul.dahlah imam muda.

sHaiRA haIFA said...

MX ~ nak buat perangai dh xkira bulan dh..bulan mengambang pun leh jalan tau kalau dh mengila,..

sHaiRA haIFA said...

Che Armster ~ ko gelak baring2 ke ko gelak guling2?ahkzz

sHaiRA haIFA said...

sizuka[Izzati] ~ tau xpe dh lah imam muda..kalau imam tua pun xleh jugak.ngehh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails