Tuesday, August 31, 2010

''Bengang Gler ngan mamat mata dua tu''

pose..pose.pose. Ya aku puasa hari nie, jadi aku kene sabar. Kalau 2,3 ari lepas memang aku tak puasa,so aku tak payah sabarlah kan. Kalau aku ingat balik muka kau yang tersengih2 macam nak makan topi keledar aku, aku rasa nak bagi je tadi tau tak. Mesti kau tak sahur pagi tadikan?

Esok kalau aku p sana, aku tengok muka kau lagi ada kat situ kau tau lah langgit tu tinggi ke rendah.

nota kirikanan :
lempang laju2 kat muka kau pun OK jgk an..

15 comments:

s h a f i q h a s h i m _____ said...

wooo. :P benggang dengan abang bazar ker?

::FAIZ FARISH:: said...

Selamat Berpuasa.. dan Selamat hari Merdeka

ciQu said...

lek luuuu..haha. bln pose kene banyk sabar..

sHaiRA haIFA said...

Shafiq ~ ini bukan abg bazar.mamat polis..

sHaiRA haIFA said...

faiz ~ yeehh selamat smuanya

sHaiRA haIFA said...

ciqu ~ elek lah nie..kalu dop lama doh kene

-mIsS fArAh- said...

2,3 ari lpas ak xpose??
*statement brani mati*
haha..

hans said...

kenapa dengan mamat polis tu?

P/S : Review Film : Step Up 3D Memang Gempak! Kalau Boleh Nak Tengok Lagi 4 Kali!

Hizami Rahim said...

haha.
marah sgt nampak.
:)
cool.

sHaiRA haIFA said...

farah ~ yehhh jom mati..haha

sHaiRA haIFA said...

hans ~ mamat polis tu tipu..dye cakap kaunter bukak even ari merdeka pun..skali p tutup daaa..angin bebb dah kali ke3 p sana tau x..huhhh

sHaiRA haIFA said...

hizami ~ ermm kalu ingt balik mmg marah..

Fendy yOm said...

cnfrm laa mata dua..kalau pkai glasses jd laa 4..huhu

sHaiRA haIFA said...

yehh pndai fendy..

hans said...

hahahaha
patutlah angin
kahkahkahkha

P/S : Nak Buat Kejutan Tapi Tiba - Tiba....Hahaha!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails