Thursday, April 11, 2013

KFC SPICY KOREAN CRUNCH!!

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Zass..KFC SPICY KOREAN CRUNCH!! Yumiii.. Verangan jadi orang Korea, makanan pun nak ada perkataan Korea. K-pop sangat!! Haha

 
advertising punya gambar memang buat hangpa nak rasa

Macam-macam komen aku dop baca kat kepci punya fan page pasai produk baru nie. Ada kata tak sedap!! Sangat pedas!! it sweet and delicious. Haiyakk suka hati hampa la nak cakap pe sal produk nie. Itu pandangan masing2. Tak suka xpayah makan dah lepas nie, yang suka plak g lah beli n makan lagi. Bukanya kepci paksa korang g makan pun. Korang yang tergedik2 nak merasa semestinya bila ada makanan baru. Macam aku juga. Perasaan nak mencuba tu ada. I know U. Hehe


indah advertising dari real punya

Pendapat aku plak mengenai produk nie. I like but so so aje. Dah rasa cukuplah untuk sekali. Ada duit lebih leh makan lagi. Beli set nie pun share 3 orang. Maklumlah nak merasa je. Dye punya pedas dari sos bijan aku suka. Lepas tu dye punya coslow ada cmpuran jagung dan entah apa2 lagi pun aku suka juga. Boleh dikatakan aku suka semuanya lah. But suka so so aje. Bagi yang nak mencuba boleh la p kepci. Jangan dengar or terpengaruh dengan komen2 orang. Lidah masing2. Baik g rasa sendiri..

1 comment:

Lee said...

Hello Shera, first time I see this spicy Korean ayam goreng. Looks really sedap tu.
For me at least tiga pieces, ha ha.
Have a nice day, keep a song in your heart.
Lee.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails