Saturday, April 13, 2013

Ledakan Emosi

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Sometime aku leh calm sometime i cannot.. This because of you!! Ko nape pandang aku masa aku keluar nak buat lab work? ohh pastu semua pakat senyap kan.. Sah2x dah ko dop ngumpat masa tu. Aku memang xleh fikir positive dah kalau bab2 nie. Aku sensitive ok.. 

Thinking positively is always half the work done :)
This sentence can not use at all!!

Bukan setakat aku je ko pandang n senyap masa keluar, kami semua ko buat cam tu!! What de heck your problem.. Oh pastu ko gelak2 lah kan.. Patut ahh kat tuiter c jantan tu dah xtuit sangat.. korang dah mengata kami face to face ya. Then i now know!!

Korang xpayah nak berlagak innoccent sangat la. Pasni memang aku xpandang korang ah. Tanye aku apa2 pun aku cakap suka ati je. Biar korang xdapat info apa2 dari aku. Kami semua xtahu apa salah kami? Mengata korang pun xpernah weii.. Korang je yang dop sok sek sendiri. Mapuh mung lah semua. 

*pandang-pandang jeling je nanti.. 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails