Tuesday, September 8, 2015

Promosi AirAsia (AA)

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum.


Booking dari 7 Sep - 13 Sep 2015

Ya Allah kalau aku dah kerja harus aku grab peluang yang AA dok buat ni. Serius aku suka sangat travel. Nak tengok keindahan yang Allah SWT telah cipta tu. *kagum for a second. Ke mana destinasi pun aku tak kisah sebab kalau boleh aku nak teroka bumi yang Allah SWT cipta ni. Lain tempat lain keistimewaan dia. 

Perasaan nak travel tu lagi kuat bila aku ada join satu page kat FB ni nama Backpacker Buddies Malaysia (BBM). Rasa nak g time2 tu jugak kat tempat yang diorang dok share bila diorang dah balik or masih kat sana. Tapi apa boleh buat. Berpijak lah di bumi yang nyata. Dapat sampai Mekah pun dah Alhamdullilah.

For now hanya mampu tengok kat tv je contoh program "Ke Korea ke Kita" tapi sekarang diorang ke Indonesia pulak maka program tu nama "Ke Indonesia ke Kita", "Pasport "ASEAN" dan ada macam2 lagi lah. Kadang2 tu xsempat pun nak tengok. 


Ni ada joke yang AA dok buat. Haishh mana lah tahu kan jodoh yang aku dok tunggu2 ni jumpa dalam flight nak g bercuti sesama. Lagi lah aku suka. Sebab nak travel mana2 dah ada yang teman sentiasa. Lagi2 kalau kongsi hobi yang sama, lagi kebaboom.. *verangan lah sat

p/s ~ nak kata aku pencinta Sejarah tak sangat tapi mcm best je kalau g Yogjakarta.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails