Tuesday, February 9, 2010

''AVaTar''

BEST ker cerita nie?
sampaikan jadi ''BEST MOVIE OF THE YEAR''.
cerita nie arahan JAMES CAMERON.
sapa dia tu hah?
owh director of ''TITANIC'' k..


*nie lah cover depan*

empat kali tengok baru aku dapat habiskan cerita nie yang memakan masa 2jam untuk habis. hehe.. masa first aku tengok cerita tu just bertahan 30minit je then aku tertido. so lau aku dah tertido maknanye cerita itu bosan lah kan. kali kedua aku tengok bertahan sampai 1jam 30 minit lepas tu aku tertido lagi. hehe nak buat macam mana masa tu dah kul 3.30 tau. bukan petang tapi pagi. mata pun dah layu because esoknye ada kelas. so aku sambung lagi tengok cerita itu pada petang tadi n separuh juga aku tengok n tertido lagi. asyik tertido je aku nie kan, tapi tak apa akhirnya aku dapat habiskan tengok cerita itu tanpa tertido lagi.hehe
MySpace

so apa komen anda yang telah melihatnya?
tak kisah lah tngok kat panggung ker tengok yang cetak rompak ker.
(aku tengok yg cetak rompak tau)
apa yang dapat anda perkatakan tentang cerita ini?
berapa bintang yang dapat anda berikan?
bagi aku lah kan cerita nia aku bagi 4 bintang dari 5. sebabnye dye punya grafik then yang part last skali masa perang-perang tu. aku suka yang aksi-aksi nie so sebab itu aku bagi 4 bintang. yang sebenarnye aku tak berapa nak faham pun cerita itu tentang apa. tapi aku enjoy lah tengok, tu pun yang part akhir je. so sapa-sapa yang faham nanti cerita lah dekat aku sal apa sebenarnye crte nie. lagi satu aku pun tak tahu lah macam mana cerita nie leh pecah panggung sampai dapat atasi kutipan ''TITANIC'' sedangkan cerita TITANIC cerita yang batul and AVATAR just cerita rekaan semata-mata. so sapa-sapa ada idea nanti kongsi-kongsi lah ya.
MyEm0.Com

4 comments:

annadzirah said...

sy dload je cerita ni.
ahaks.
tp memang best la..
member yg tgk 3D kat panggung kata lagi bes.
bg 4.5/5
d:

Unknown said...

baru nk tngok ek..
hehe..slamat menonton yaa.. =)

alia said...

x best mne pn shaira..hukhuk...=.="

ktorg siap leh sembang lg..haha

Unknown said...

bst lah 2 wei..brsyukur dgn rezeki lh..
tp bkpow mu komen cnie..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails