Saturday, February 6, 2010

salam kembali..
ok sekarang fikiran saya dah bertambah +ve.namun begitu masih ada lagi saki baki yang membuatkan ia bercelaru. banyak lagi perkara yang belum sattle terutama test n kuiz yang masih lagi masing-masing berbaki satu.. adoii dah lah minggu depan in a happy mood MyEm0.Com because will going home alih-alih ada lagi test n kuiz nak kene hadap. so kene hadap buku lagi lah nie. hah itu lah tugas seorang pelajar, buku selalu kena di sisi. walau bagaimanapun perasaan x sabar nak balik tetap ada, dah lah coursemate dah ada yang balik tau. next week dah xramai orang dalam kls. budak cina dah amai yang balik. melampau betul diorang nie. 2 minggu nk raya dah balik yang kita ari tu 1 ari nk raya baru balik tau. OK je. COOL lg. MyEm0.Com

semalam saya hang out ngan course mate. keteorang g meronggeng dekat plaza angsana. mulanye saya ingat nak g jalan-jalan je tp huuuu habis juga duit saya. tp xpe lah benda yang saya beli 2 long life can be used. saya beli cadar n buku.

*plaza angsana*

buku yang saya beli bertajuk 'MENCARI MAKNA HIDUP' karya PERLINDUNGAN MARPAUNG. isi kandungan dalam buku ini ialah kisah-kisah inspirasi dan motivasi kehidupan. saya cuba mencari apa yang saya mahu dalam kehidupan saya yang sebenar sama ada mengembirakan family, mencari kepetingan diri atau memantapkan diri untuk kehidupan ini n kehidupan yang akan datang. walau apa jua yang terjadi saya mengharapkan untuk buat yang terbaik. tentang buku itu saya nak menceritakan lebih lanjut pun saya sendri xbaca lagi so sapa yang berminat leh lah cari buku ni kat pasaran.


*berterbangan seperti burung yang juga mencari kehidupan seekor burung*


*nie design cadar yang saya beli*

ari nie saya d tinggalkan keseorangan tau. semua kawan-kawan yang sama aras ngan saya keluar. xde sorang pun yang tinggal skrg. hanya saya sorang yang ada kat aras nie. waaaaaaaaaa cdeynya MyEm0.Com
hope nanti ada somthing yang diorang bwk balik untuk saya.. MyEm0.Com

CHow bEdaH..DAAAA MyEm0.Com

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails