Wednesday, March 24, 2010

ak sedih sangat-sangat sekarang nie
(sambil menitiskan air mata)
aku tak penah rasa sesedih ini.

hari ni tanggal 24 mac senarai kouta pengetua telah kuar.
aku mintak kawan aku tengok then dye kata aku dapat bilik double.
oleh kerana rasa ketidakpuasaan hati aku balik dari kelas aku pergi tengok sendiri.
(aku mintak bilik single.ketiga-tiga pilihan aku buat single)
so kebenaraan telah terbukti depan mata aku memang dapat double.

ada sorang hamba ALLAH nie dye cakap dye mintak single 1st.then double 2nd n 3rd.
dye cakap lau dapat single dye nak tukar double.
so aku dah cop dye awal-awal nak buat tukar nanti.
aku mesej dye nak comfirmkan hal nie sebab ternyata dye dapat bilik single.
tapi dye tak balas.
aku mesej kawan aku then aku tanya sal dye tu. kawan aku cakap dye tu tak jadi nak tukar.
(apasal awal-awal bagi harapan dekat aku)
aku nak pergi buat rayuan dengan pengetua.aku nak merayu betul-betul.
sijil aku banyak lah then memang melayakkan aku untuk dapat bilik single sebenarnya.
tapi kerana silap aku sendri yang pergi hantar separuh je dari sijil-sijil tu menyebabkan aku dapat bilik double.

tapi sekarang hati aku sangat tidak tenang.
banyak perkara kene fikir n buat.
sekarang tambah satu benda lagi.
sangat-sangat tidak senang n sangat-sangat sedih.

dah lah this weekends aku balik umah.
pilih bilik plak jatuh ari sabtu nie.
aku nak suruh sapa?
dah lah dapat bilik double nie.
nak mintak sapa tolong aku?
sapa plak roommate aku?
semua kawan-kawan aku dapat single.
aku nak single jugak.
aku sedey..

*Dr. tolong lah saya. saya nak bilik single jugak Dr. saya merayu-rayu nie Dr. plsszzz

2 comments:

☆与王ㄗ王ㄒ☆ said...

ek?
pulak dah..awat dia tak habaq kat hang awai2..

sabar shaira..
insyaAllah..boleh dapat punya single tu..
hang pi ja buat rayuan tu..

^_^

Unknown said...

enth lah..
xfaham aku..

thx alyaa..
aku akn mrayu btl2.
lau xdpt jgk nti kau xleh jmpa aku lg kat krP...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails