Saturday, March 27, 2010

'''YesZZ''

i'm home.
my prndz at UTM skudai dont' miss me k.
tak leh nak degar suara aku menjerit lagi,
tak leh tengok muka aku yang comel.
hehe..
MyEm0.Com

wahh before sampai umah nie i have a lot of problem.
many many more.
k i describe it one by one k.
1st of all because of miss understanding with my form of 'kuota pengetua' i get a double room.
2nd - because i'm going home last nite i need for my friend to choose my room.
3rd - i have a group discussion today but i have going home.
4th - my lappy is broken-down.
so 1st and 2nd problem have been sattle by my self.
3rd problem is i need a forgiveness from my group with consist of siah, aini, jing ling and ying.
4th problem is i don't know how it's happen. so sad.
MyEm0.Com

26 MAC 2010
went to pesta konvo UTM '44 with fujaf.
what we can see?
during 'sembahyang jumaat'...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



+kaum hawa mengambil peluang untuk membeli+

+kaum adam yang tidak pergi sembahyang jumaat+

terlalu taksub dalam mengejar kekayaan sehingga suruhan ALLAH S.W.T. tidak dilaksanakan.

and apa yang paling syok sekali dapat bercakap and bertentang mata ngan dye nie
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
+yes jumpa MUNIF HIJJAZ+

so apa lagi ambik gambar bersama dye lah..


+with MUNIF HIJJAZ+

dye kat pesta konvo mempromosikan dye punya perfume.
wangi sangat tau.
satu kotak RM 20 ingit.
sapa nak beli p lah 'pesta konvo UTM'44'
harga murah-murah saje.
hehe...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails