Thursday, September 9, 2010

''Ramadhan 1431 Hijrah''

Hari nie adalah hari terakhir untuk umat islam di Malaysia khasnya berpuasa, sebab aku dapat tau sapa2 yang dop kat New Zealand~NZ kene puasa lagi esok. Jadi selamat meneruskan puasa buat mereka di sana.

Sempena 1 Syawal esok dan sempena 30 Ramadhan pada hari ini, aku dengan seikhlas hatinya nak ucapkan Selamat tinggal bulan Ramadhan tahun 1431 Hijrah, semoga aku dapat bertemu lagi dengan bulan Ramadahan tahun 1432 Hijrah dan semoga Ramadhan tahun ini menjadikan diri aku seorang yang lebih sabar dari Ramadhan yang sebelumnya. Tak lupa juga selamat datang buat Syawal tahun 1431 Hijrah, semoga Syawal ini memberi aku satu sinar untuk terus menerangi hidup ini.

Buat mereka yang baru bertolak dan akan bertolak untuk pulang ke kampung halaman, hati2 di jalan raya, pandu cermat jiwa selamat, Ingatlah orang yang tersayang. Patuhilah undang2 jalan raya. Semoga kita semua selamat.

nota kirikanan :
mood raya xdtg lg..huk3x..

2 comments:

paan said...

salam aidilfitri di pagi raya kedua...

Unknown said...

slmt ari raya paan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails