Wednesday, September 29, 2010

''Sampai bIla naK Tunggu!!!''

stdnt : Prof chemical xsmpai lg?
lctrer : Kalau xsmpai juga kene extent PSM (Projek Sarjana Muda) lah nie?

Prof mana boleh macam nie. Bukan salah saya pun chemical xsmpai lg. Saya xnak extent saya nak grad on time ok. Saya dah prepare apa yang patut. Prepare tuk grad pun dah. Dah fikir nak tempah baju macam mana, nak baju warna apa, tumit kasut tinggi mana. Sapa nak tengok rupa saya nanti grad jemput datang tahun depan ya. Cuma sekarang masalah saya ialah nak tunggu chemical je yang lambat sangat smpai nie. Hari2 saya p stor tnya sal chmical saya dah sampai ke belum, tapi jawapan yang saya dapat membuatkan saya hampa..

Hari tu kata lepas raya sampai, tapi nie xsmpai2 juga. Tak kan nak kene tunggu sampai Syawal next year kot ( lepas raya gak tu selagi xmsuk syawal next year). Lau cam tu memang kene extent gak lah gayanye. Bosan je lau cam nie. Apa masalah chemical lambat smpai pun entah lah. Bukan nak buat bom pun chemical2 nie nak buat research, nak bagi Malaysia maju juga. Susah betul nak buat benda baik, lau nak buat benda jahat lagi susah.

tiba2 'aku' yang sntiasa d guna menjadi 'saya'..okehh sila abaikan..next entry 'aku' akn diguna. otai xleh pkai 'saya'..hek3x..

nota kirikanan :
membebel adalah kerja aku..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails