Friday, October 1, 2010

''Terengganu dah ada panggung wayang..Kelantan bila lagi?''

Tiba2 je rasa nak p tengok wayang. Tapi sapa nak teman aku?Aku bukan ada pakwe pun nak suruh teman. Ishh susah betul ann. Tapi lau ada pakwe pun, nanti ajak p wayang nak tengok cerita apa plak? Erm sapa tau cerita apa best kat panggung sekarang? Syor2kan lah, nanti nak ajak member p lah.

nota kirikanan :
Kelantan memang xde wayang tapi Johor ada.aku kat Johor sekarang..

12 comments:

Zack Zaifull said...

mau pergi tengok citer magika petang nanti kat mesra mall kemasik bersama keluarga

SyerAgh said...

meh sya tman tgk wayang meh

FaTiN said...

sedihnyeee. nak aku temankan ke yang? Masalahnya aku kat klate ni =p

tukang karut said...

tgk dvd jerr..

shera haifa said...

zack ~ nk p tngok ai ahd,,ari2 lain sibuk..

shera haifa said...

SyerAgh ~ jom ari ahd yaa,,=)

shera haifa said...

fatin ~ owh kamu cuti kah skrg? kat kelate xde pngung k..

shera haifa said...

tukang karut ~ ermm nak gak tngok kat pngung..dvd tu yg crte trlepas blh lah

hidayah said...

saye di kelantan dan mmg rasa boring sbb xdpt tgk wayang...huhu

[̲̅̅a][̲̅̅L[̲̅̅y][̲̅̅a] said...

sy nak tmn..jum..

king of fighter..
magika..
legend of the guardian..

ade agi..lpa la..jum la wak..

shera haifa said...

dayah ~ ala ciankan..ermm nak tngok wayang kene p trnganu lah..

shera haifa said...

alya ~ sy nak tngok magika..fulstop..sapa bngn lmbt sy tngal

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails