Friday, October 29, 2010

''Dikala tengah hujan''

Psttt..Pstt.. Aku nak gtau yang facebook aka muka buku ''Shera Haifa'' dah deactivate. Wahh time-time aku deactivate nie amai pulak yang cari aku ya. Nak tanya sal tempat buat ''latihan industri'' pun kat facebook ke? Dah tak leh contact via facebook bukan nak text aku pun. Kedekut punya budak (aku tau budak tu bace blog aku). 

Kejap aku active kejap aku deactivate. Nak jadi stalker terbaik memang kene cam tu. Nak buat facebook sampai dua, tiga nie tak mampu lah. (biarpun emel lain ada setambung). Jadi sekarang, kalau tengok kat sebelah entry nie aku punya column facebook takde rupa aku maknanya aku deactivate lah. Lau ada rupa orang tu sebaliknya lah.Hahh tengok sekarang ada rupa ke tak.

Napa aku deactivate? Ada orang tanya aku soalan cepu emas nie. So aku dengan bangganya cakap yang aku nak tumpu pada pelajaran. Wahhhhh hebatnye aku. Bila nak final je baru cam nie. Jiwa kacau. Tak leh nak fokus pada banyak perkara. Mana yang boleh deactivate tu aku deacive kan, mana yang tak boleh nak buat cam mana. Takkan nak deactivate yang belajar kot. Repeat paper lah aku. Minggu orang belajar aku dah ada 2 paper final. Tapi takpe lepas tu aku dah boleh enjoy. Korang-korang ada tiga, empat dan mungkin lima paper final lagi. Aku time tu ada dua lagi. Hahahahhaha (Gelak serigala).

Dua paper final yang mencabar minggu depan. Adoiii banyak giler nak kene study. Kedua-dua paper final tu subjek elektif aku, 2hb paper final ~ material dan 4hb paper final ~ seperation method. (Aku budak kimia k buat sapa yang tak tahu lagi). Jadi aku kene study.. Chayok2x pada aku dan juga korang yang nak final.

nota kirikanan:
nak g pasar malam ~~~ Hujan!!!

8 comments:

NARDtheNERD said...

gud luck exam.
:P

Unknown said...

NARDtheNERD ~ thx yaa..

Unknown said...

hahahhah!! lawak...good luck ya!! do ur best!! =)

Hizami Li said...

cube gelak serigala sikit lepas tu rakam lepas tu upload.
nak tengok jugak mcm mana gelak serigala tu.
haha.
XD

Unknown said...

aisyah ~ okehh akn buat terbaik punya insyallah..doa2kan ya

Unknown said...

hizami ~ ahkzzz malu lah nak upload..

cacing said...

wah! boleh ke tahan tanpa FB??? hehehe... Gud luck for exam....

Unknown said...

lau nak jd stalker bukak jap pas tu deactivate balik..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails