Saturday, October 30, 2010

Piala Malaysia Kelantan vs Negeri Sembilan : ''Bola ohh Bola..Napa Kow BUlat''

Tiba-tiba ase nak update blog. Orang lain tengok bola, aku kat bilik malas nak study. Keje aku dok tunggu Joegrimjow update status tentang bola kat twitter. Sapa yang anak Kelantan anak, Negeri Sembilan, atau anak Malaysia yang minat bola Piala Malaysia nie yang tak dapat nak tengok bola dan nak tau keputusan dengan cepat follow lah twitter Joegrimjow tu.

Ishh dengar kata dah separuh masa pertama Negeri Sembilan dan mendahului 1-0. Mana boleh cam nie. Bangkitlah pemain Kelantan. Mana semangat korang tuk menang? Macam main hangat-hangat taik ayam je (tau je aku kan sedangkan tak tengok pun). Aku tau takdenya pemain Kelantan nak baca blog aku nie. Aku tau korang semua tengah sibuk atur strategi baru tapi aku nak bagi tau juga kat cnie ''Cepat bagi gol!!''(macam senang je nak sumbat gol).

Dok usha-usha blog terjumpa lah lagu ''gomo kelate gomo''. Lagu nie seperti baru dicipta sempena perlawanan tuk malam nie je sebab ada ayat ''kene beringat Negeri Sembilan''. Jadi sapa-sapa yang tak penah degar dan nak degar ushalah blog Amir Izzat nie.

update :
1-1.(yehhh seri dhh) Teruskan
2-1 (Kel-N.9)..amik kow

sempurna sudah,,2 jaringan membuatkan Kelantan menang,,
Oyehhhh boleh study dengan tenang doh lepas nie..lalalala

nota kirikanan :
Bagi semangat tuk belajar kat aku!!

4 comments:

hans said...

akhirnya
kelantan berjaya juga menang Piala Malaysia

P/S : Kepada Pencinta Kucing: Dapatkan Stiker Pelekat Kereta Yang Eksklusif Khas Untuk Cukai Jalan Daripada Papa Hero

Amir Syahir said...

sep kawe mene.

Unknown said...

hans ~ yehh3x,,

hiro ~ hom mene doh lah..g tngok piala kow?

Anonymous said...

geli jer aku tgk bdk kelantan...eeeuuuwww!! pttuiih!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails