Tuesday, October 26, 2010

''Prinsip aku mengenai cinta''

Single is Simple..
Double is Trouble..

Kepada sesiapa yang Double baca ayat aku kat atas tu korang jangan attack aku pula. Tu kata-kata merangkap prinsip aku sementara aku memang ngah single nie. Aku tau bagi korang yang Double mesti korang kata Double nie happy, ada orang amik tau, ada orang leh jaga kita bila kita sakit, ada orang yang boleh kita sandarkan bahu, dan bla bla sebab aku dah tak tau apa lagi yang korang dapat lakukan.

Bagi aku pula Single pun membahagiakan apa. Dapat enjoy puas-puas, dapat kuar ngan siapa-siapa je yang kita suka tanpa halangan dan rintangan, dapat buat apa sahaja yang kita suka tanpa kene marah dan belebel dan bla bla sebab nak list semua memang banyak. Lagi pun aku tengok orang yang double nie, selalu gaduh, maki hamun sana sini (jangan lak maki aku) mengamuk tak tentu pasal lah.Single senang tak payah nak marah-marah orang. Orang kata lau marah-marah cepat tua sebab tu kot adanya orang tua sekarang.(Just a joke). Terasa hati minta maaf.

Sampai bila aku nak Single? Sampai aku ketemu seseorang yang dapat buka pintu hati aku dan mengajak aku kahwin. Kunci hati aku sudah ada di tangan seseorang tu cuma aku tak tahu siapa yang memegang kunci itu. Kebanaran pasti akan menjelma bila mana kesabaran dalam menuggu seseorang itu ada.Pesanan kepada pemegang kunci hati aku ''Datanglah mencari saya dan ajak lah saya ke Syurga ciptaan awak.''

nota kirikanan :
Pelajaran lagi penting..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails