Saturday, October 16, 2010

''Tak tau tajuk. Tak dapat fikir secara bijaksana''

pot pet pot pet pot pet. Sepatah perkataan selain pot pet pot pet pun tak kuar bila aku bercakap tapi tak menaip kat cnie. Ala cian korang. Jahatnye aku pagi-pagi nie. Sabar ya banyak-banyak. Lau rasa geram juga p terjun tasik untuk sejukkan badan dan mandi.

Hanya ada seminggu lagi masa yang diberikan untuk aku men'complet'kan draf untuk di hantar. Sungguh tertekan jiwa ini sebab result tak dapat dan untuk dapatkan graf standard pun gagal.Aku cuba memikirkan cara lain untuk mendapatkannya namun sungguh buntu sekarang ini. Tiga minggu dari sekarang final exam pula akan muncul. 'Study week' aku yang tak menjadi study week lagi sebab ada dua exam pada minggu itu. Lagi membuatkan hidup aku kucar kacir, kacau bilau.

Dah tau apa aku pot pet pot pet kan? Aku bla dulu. Harus buat apa yang aku harus buat dengan bersungguh-sungguh.

nota kirikanan:
Berfikir secara bijaksana,.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails