Sunday, October 3, 2010

''Klip-klip ku sangka api''

Bergaya dengan header baru. Membangkitkan aura aku untuk terus setia bersama diari online ciptaan aku. Tanpa perlu mengeluarkan bajet yang besar, aku dapat memeriahkan lagi dengan warna-warna yang menarik hasil sentuhan tangan perkasa aku. Membangkitkan selera blogger-blogger untuk terus setia menatap blog aku kerana telah terpandang mata aku di permualaan membuka page aku. Orang kata dari mata turunnya ke hati. Jadi sekali tengok nak tengok lagi. 

Persoalan :
Adakah orang nak baca cerita-cerita aku?


Tempat nak meroyan telah ditukar menjadi klip-klip ku sangka api. Aku sudah jemu, puas dengan meroyan entah apa-apa di blog sendiri sebab itulah header baru dibuat. Ingin menatap header yang terdahulu? Sila langgan majalah Dara keluaran abadi. Searhhhhh...





Nota kirikanan :
Masih adakah sinar dalam hidup ini?

12 comments:

NAZ said...

dalam maksudnya tu nice:)

NIA said...

phewitttt header baru.cun!:D

-mIsS fArAh- said...

nk buat header ade muka sndri jgak..!!

sugar2 kapas strawberry said...

sekali je pnh buat header pkai muka sendiri..tu pon blog lama..haha

nur 'adli azhari said...

cantik!! smart!!huhu

p/s nice blog

Unknown said...

naz ~ thx...

Unknown said...

izzati ~ ya lah buat baru lah..sbb dh xnk meroyan lg..hehe

Unknown said...

farah ~ buat lah juga..ltk muka sy gak pun xpe.hehe

Unknown said...

sugar2 ~ napa dulu je..skrg buat lah gak..

Unknown said...

nur 'adli ~ thx u so much =)

Aidi-Safuan said...

font "shera haifa" dekat header tuh xberapa jelas la. kalau boleh terangkan, lagi lawa rasanya. :)

Unknown said...

owh ok 4 da komen..lau rajin nti edit balik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails