Saturday, December 15, 2012

Domain Percuma [Dot] My

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Fisrt of all tq to Cik Pelangi sebab promote pasal domain percuma. Tanpa promote dari dye aku xtahu pun yang Cik Innanie nie ngah cari sapa2 yang berminat untuk dapatkan domain percuma yang kalau tanpa percumanya bernilai lebih kurang RM200. Wohhoo.. Aku student aje, kalau tanpa percuma aku rasa xdenya aku nak pakai domain2 nie. Cukup aje dengan [dot] blogspot [dot] com. Korang mcam mana?
 


Alhamdullilah hasil buta IT aku dop godek2 tukar tu, tukar nie semalam akhirnya blog aku dah pun tukar dari [dot] blogspot [dot] com kepada [dot] my. Yehh dah ada domain. hehe. Apa ada pada domain? Aku pun xtahu. Tapi aku ada baca kat blog Cik Innanie apa itu domain. Bagus tul Cik Innanie nie. Semua benda dye share kan..

Jadi kepada sapa2 yang berminat nak ada domain sendiri tapi xmampu macam aku nie, leh laa amik peluang nie untuk memiliki. G laa baca blog Cik Innanie.

1 comment:

ieza ashaari said...

terbaik r.. der domain sndiri.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails