Wednesday, January 29, 2014

I'm Shaklee Independent Distributor

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Akhirnya setelah sekian lama memikirkan akan perihal ini akhirnya penulis membuat keputusan yang sangat bijak iaitu memilih untuk menjadi ahli Shaklee. Semalam dengan berbekalkan semangat dan keazaman penulis telah menjejakkan kaki ke branch Shaklee di Kota Bharu yang berhampiran dengan Billion untuk membuat pendaftaran sebagai ahli. 

Masuk aje pintu pejabat Shaklee ada seorang akak intertain penulis. Namanya Sofea dan secara tak langsung penulis telah mendaftar ahli dibawah Sofea. Sofea ni mungkin lebih tua dari penulis sebab dia bahasakan diri dia akak. Untuk pengetahuan bagi yang berminat nak menjadi ahli, bila anda walk in ke mana-mana branch Shaklee sendiri bayaran yang dikenakan untuk menjadi ahli seumur hidup adalah RM65 sahaja. Tapi bila anda mendaftar diatas talian anda dikehendaki membayar RM75 kerana RM10 adalah untuk harga pengeposan starter kit. Jadi untuk jimat silalah ke branch shaklee yang berhampiran anda dan bolehlah membuat pendaftaran ahli bawah ID penulis iaitu 1106995. Sebelum membuat pendaftaran menggunakan ID penulis boleh maklumkan kepada penulis dahulu ditalian seperti butiran yang dibawah atau bagi mereka yang ingin mendaftar di branch Kota Bharu boleh hubungi penulis untuk jumpa dahulu.


Untuk yang berminat nak mendapatkan produk-produk shaklee pula boleh hubungi penulis untuk tahu lebih lanjut perihal produk-produk yang ada. Jangan malu atau segan, hubungi sahaja penulis. Jika penulis boleh bantu, penulis akan bantu dengan sehabis yang baik. Anda dialu-alukan untuk hubungi penulis walau dimana sahaja anda berada. Sekian.

p/s ~ i'm a new learner. Please guide me if i'm wrong. TQ

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails