Sunday, February 15, 2015

Sweet gileerrr

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Semua orang mesti dah maklum yang Kak Yong Peng iaitu Yana Samsudin dah sah jadi isteri pada Fadzil Zahari kan. Dulu depa ni dok ngaku kawan baik je, last-last kahwin sebab jodoh depa ni kuat. Sweet kot kahwin dengan kawan baik sendiri. For me lah. Kalau korang, tak tahu lah setuju ke tak dengan pendapat aku ni. Nah layan gambar dulu tengok ke'sweet'an mereka. Tangan tak lepas. Ni yang buat aku rasa nak kahwin cepat ni. Hehuu.. =)

Majlis Resepsi Yana Samsudin-18

Majlis Resepsi Yana Samsudin-19

Majlis Resepsi Yana Samsudin-20

Majlis Resepsi Yana Samsudin-23

Nak tengok lagi depa sweet ke tak tengok lah kat BN ya. Aku pun cedok dari sana je. Ha yang video depa, korang dah tengok belum? Dah viral kat FB nuh. Aku yang tengok video depa ni rasa nak tumpang melelehkan air mata je sebabnya tersentuh dengan kata-kata Kak Yong.

"I harap, I mati dulu" Yana Samsudin

Majlis Resepsi Yana Samsudin-7

Baju Kak Yong pun cantik. Meleret-leret woo. Mesti cuci bersih Dataran Yong Peng semalam. Hehe. Aku bila kahwin  (entah bila nak kahwinnya) nak amik inspirasi dari baju Kak Yong ni lah. Feeling ala-ala raja sikit. Lagipun orang panggil raja sehari kan. So this time (kahwin) lah nak feeling2 pun. Kahwin InsyaAllah sekali je. Amin.

Cikedout. Kamsahamnida *_*


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails