Saturday, February 7, 2015

Rindu

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum.

Hari ni tiba-tiba je rasa rindu. Rindu yang teramat akan blog ni. Dah lama tak singgah sini. Tapi aku still singgah baca blog-blog feveret aku. Stalker kan mana boleh tak singgah blog-blog feveret. Haha.

It's almost one month dah aku sepi dari blog sendiri. Maklumlah penyakit 'M' tak habis-habis nak porak peranda kan perasaan aku dengan blog sendiri. Cemburu gamaknya aku berkasih sayang dengan blog. Mihaha.

So hari ni aku nak buat summary sikit tentang apa yang dah berlaku hampir sebulan yang lepas. Bermula dengan 16 Januari, dimana pertama kalinya aku jadi pengapit. Selalunya aku ni jadi bridesmaid yang menghuru harakan majlis orang je. Gelak hu ha hu ha dengan geng-geng lain sebab kalau tak majlis kahwin kawan-kawan takde nak jumpanya. Kan??

Lepas majlis tu, 17 Januari beredesuppp pula g UTM. Semuanya gara-gara rindu la. Hampir 3 bulan juga tak jejak kaki kat UTM setelah 6 tahun dok ulang alik sana. Niat nak dok pun tak lama 2 hari je, 19 Januari tu dah amik bas balik Kelate smula. Rupanya itu gerak hati yang Allah SWT kurniakan kepada aku. Sebabnya on 19 Januari I got a call offer to be a replacement teacher at one school. And what make me shock is on 20 Januari, I already need to report myself there. Whahhh!! 

Jadi cerita pasal menjadi seorang cikgu akan aku sertakan dilain entry. Untuk kali ni cukup sahaja dengan ini. Sebab aku 'rindu' dengan blog.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails