Wednesday, July 29, 2015

Menu tengahari

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Kata dah pencenkan, haruslah banyak masa terluang. Jadi untuk meraih kasih sayang dari yang tersayang kene lah ikat perut dia dengan makanan. Ehhh jangan salah faham. Ni nak meraih kasih sayang dari adik je bukan suami pun. I is belum kahwin ya. :)


Sebabkan mama ngan papa puasa 6 jadi masak yang simple-simple je. Yang atas tu menu semalam. Sayur goreng, ayam masak tiga rasa ngan sambal goreng. Sambal goreng tu request dari adik lelaki. Asalnya aku buat terung sambal je, lepas tu dia kata sedap pulak sambal tu. Maka terciptalah sambal goreng kosong. Hari ni pulak adik perempuan aku suh buat lagi sambal goreng tu. Sebabnya dah tinggal sikit. Ayoyo sedap bebeno nampaknya.


Ni pulak menu hari ni. Lagi simple dari semalam. Sup sayur dengan ayam goreng sudah. Hah sesuai beno lah untuk orang diet ni. Makan pun kenyang. 

p/s ~ korang makan apa hari ni??

1 comment:

lia ummiirfan said...

lauk yang simple sangat menyelerakan sbenarnya tau.. hihi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails