Tuesday, July 28, 2015

Hadiah dari murid

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Semalam last day kat sekolah. Hari ni mula lah aktiviti bermalas-malasan kat rumah. Ni dah kali ke2 aku pencen. Sebelum ni dah pencen selama sebulan. Yang ni tak tahu lah pencen selama mana sebab dah takde cikgu yang nak bersalin kat sekolah tu yang boleh aku gantikan. 

Tapi untuk pencen kali ke2 ni perasaan dia agak sayu sikit lah. Sebabnya dekat 6 bulan aku kat sekolah tu. Orang kata dah makin jatuh cinta kat sekolah. Murid-murid pun walaupun degil tapi dengar kata. Yang tak dengar kata tu memang rasa nak balun dengan bulu ayam je. 

Pe yang special tu pencen kali ke2 ni I got something from one of my student. Acecece speaking pulak. #ingatrotiingatcikgu. Yes tu tagline yang aku sendiri kasi kat murid suh depa ingat nama aku. 'Haifa' @ HI-5 kan nama roti tu yang aku suh depa ingat roti HI-5 ingat aku. :)

APA NI????

v
v
v
v
v
V
v
v
V
V
v
v
V
v
v
V
v
v
v
V
v
v
V
v
V
V
V
V


SWEET!!

Memang sweet sangatkan. Ya Allah Daus ni coklat feveret saya tau. Tambah-tambah yang perisa black forest. Dah lama pulak tu tak makan. Cam tahu-tahu je saya suka ni. Thanks Daus. 


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails