Friday, July 31, 2015

Self reminder #1

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Masa jadi cikgu ganti baru ni kan, ada lah sorang cikgu ni bila aku jumpa dia je dan senyum dia tak pernah nak senyum balik. Kau dah kenapa kan. Kenal pun tak seberapa ko nak buat muka macam tu ngan aku. Aku pantang benor kalau aku baik-baik kau nak wat cam tu.

Nak kata tak seberapa matang, kau tu lagi berusia dari aku. Kalau aku reti adab-adab dengan orang aku rasa kau lagi tahu kan plus kau dah beranak pinak. Aku pun ada juga anak, tapi takat anak tengkak ajelah. So please lah berperangai baik. Jadi kan diri kau tu contoh yang baik buat anak-anak kau. 

Prinsip aku senang je. Orang takde masalah ngan aku, aku tak akan ada masalah dengan kau. Tapi kalau nak terus bermasalah dengan aku juga, lantak kau lah. I'm never respond on your attitude. Nampak macam orang tak dapat pendidikan. 


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails