Wednesday, October 26, 2011

Jawapannya..

Assalamualaikum..


Terima kasih buat yang sudi teka-teka dan mencuba menjawab bagi soalan yang aku utarakan dalam entry kemana?? Aku amat menghargai usaha korang dengan menjawab soalan aku walaupun korang tak tahu jawapan sebenar. Udah teka teki mana nak tahu jawapan kan. Hehe

Untuk itu jawapannya kemana kah aku ialah

tadaaaa

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

SingaPURA..

Aku hanyalah ke negara yang berjiran dengan negeri JOHOR. Untuk saje-saje sempena Deepavali. Maaf tiada seorang pun memberikan jawapan yang betul. Oleh itu tiada cenderahati yang dapat diberikan..


4 comments:

Nour Eyza said...

waaa.. g singapore la! best x??

feza said...

oh..pergi singapura. Alamak, nape la feza tak teka lebih dari satu hari tu. hahaha

shera haifa said...

@EYZA ~ best gak laa..tapi lenguh kaki skit.. jalan bnyk.. hehe

shera haifa said...

@FEZA ~ hurmm lain kali teka je bnyk2. lg pun shera tak hadkan brapa leh teka..
:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails