Sunday, October 2, 2011

Terima kasih kerana bersama

Assalamualaikum..


Petang semalam waktu singgah lawat blog tengok apa yang ada, sapa yang update cerita baru, sapa yang sanggup komen kat blog aku nie, aku tengok bilangan mereka yang sudi bersama aku sudah '999'. Talian kecemasan untuk dihubungi tu. Ingatkan blog aku dah terbakar @ dirompak [hack], tengok angka '999' rupanya masih selamat lagi. Alhamdullilah.


Tapi hari ini, baru sebentar tadi aku singgah blog untuk jenguk kerana aku tak sempat nak jenguk pagi tadi angkara buat kerja last minute, nak kene hantar hari selasa tapi apa pun tak baca, aku tengok bilangan mereka yang bersama aku dan mencecah seribu 5. Aku tak sangka dah seribu 5 yang bersama aku. Tahniah   ♥AienNajwa♥ sebab jadi pengikut yang ke seribu. Tapi malangnya tiada link blog yang boleh aku perkenalkan ♥AienNajwa♥ kepada kalian semua.

Blog aku nie bukannya berinfomasi sangat pun. Hanya cerita dalam selimut, dan segala update yang merapu marang kerapu owh ikan kerapu aje. Aku tak pernah paksa siapa-siap pun untuk ikut blog aku nie. Buat sesiapa yang letak aku dalam bloglist korang juga terima kasih aku ucapkan. Sebenar-benarnya blog aku tak layak berada dalam bloglist korang. ^^

BB... Let's experience it


1 comment:

Rara. said...

btw, blog anda osem laaa.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails