Saturday, October 1, 2011

kali pertama cashout


Assalamualaikum..
http://www.blogresipi.com/wp-content/uploads/2009/12/NuffNang_2.0-full.jpg
Dekat 2tahun berblog, hari ini tanggal 1 Oktober 2011, buat pertama kalinya aku cashout earning yang dop berlegar-legar di page nuffnang aku tu. *Ades skema bangat ayat aku. Lalalala

2tahun beb masa yang diambil untuk lepas tahap cashout yang 50 hinggit tu. Mak kau lama bukan. Ya nak buat cam mana, lagipun aku bukan blogger tegar. Berblog sekadar suka-suka yang pada awalnya berblog sebab tensyen. 


Baru 51 hinggit 43 sen dah cashout. Biarla apa yang nak dikata pun. Untunglaa yang pasti duit tu nanti aku yang dapat. Leh gak wat tampung pembelanjaan beli bedak, gincu. Perempuan kan suka berhias. Nak beli yang mahal-mahal dan berjenama kene laa pandai-pandai cari side income. Tapi aku bukan orang yang suka melawa, melaram bila g mana-mana. Cukup laa dengan lipbalm sebagai penutup bibir yang kering kontang. Aku cantik yang semula jadi. Fuuhhhh ayat kontroversi je kau ya. ^^


0.00. Barang kali 2tahun lagi gamaknya nak kumpul 50 hinggit tu. Tengok aje laa...


Bila ambik keputusan untuk cashout tadi sebenarnya masih ada BE yang tengah berjoget. Takpelaa kumpul dulu yang tu, harap lepas nie ada lagi banyak. Leh kurangkan 2tahun kepada 1tahun je. Selamat berblog.


18 comments:

♥Aien Najwa♥ said...

wah byk nyer dpt..sy bertahun2 bape jer dpt..sebab xrjin kowt..hehe..

BisMi Aishah said...

wah dah cash out..
tak pe, sekurang2 nye ada kan ;)

sizuka[Izzati] said...

wahhh hehe murah rezeki :)

Lorna said...

tahniaaahhh....sket2 lama2 jd bukit :)

ctk said...

hehehe..banyak nyer...ct nyer nuff xgerak2 pon..hahaha...but thank nuff sbb da byk epykan org..hehehe

shera haifa said...

@ ♥Aien Najwa♥ ~ xde la banyk sngt.. 2tahun juga kumpul baru dpt 50ya tu

shera haifa said...

@ BisMi Aishah ~ ya skurang2 nya ada dr xde langsung..:)

shera haifa said...

@ sizuka[Izzati] ~ alhamdullilah..

shera haifa said...

@LOrna ~ Insyallah..:)

shera haifa said...

@ctk ~ xpe nanti gerak la tu nuff ct.. gud luck

miratun madihah said...

perghh boleh belanja makan mekdi :P

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

tahniah ye . bnyak je dapat . hee:)

Ungu Violet said...

rezeki tuh...leh la blanja..heheh

Ungu Violet said...

erkk..xleh tulih kt shoutbox..ungu follow skali..:)

shera haifa said...

@ungu violet ~ hehe.. leh2x,, meh laa

shera haifa said...

@ miratun madihah~ boleh2x, janji datang cnie.. nk suruh blja apa2 skalipun boleh..:)

shera haifa said...

@::ini belog saya . cinta hati saya:: ~ bnyk laa jga. tp lagi bnyk org lain @ blogger tegar,,

tiefazatie said...

ok la tue..ada gak kan..hee..tahniah2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails