Friday, September 30, 2011

Orang ganu tulis surat



suka ngekek aku bace surat orang ni tulis. Nasib baik pernah dop ganu selama 2tahun. Faham dan tahu jugak aku cam mana gaya dan bace surat orang ganu nie tulis. Tambahan rumate aku sekarang orang ganu.

Nasaboh la orang nie pergi tulis surat camni kat JKKK kampung dia. Haha bahasa tak formal langsung. Agak-agak JKKK nak bagi ke tiang gol baru eh?

p/s ~ faham ke bace?

BB... Let's experience it

13 comments:

A y e s h a Ramlee said...

hahhaha, walaupun kite pehe still nak gelak gak... buat mende surat ghini, tok ketua layan ke...aribulang yang lawak 2...

farakOwna said...

hahaha . lwk gila . mmg tak dilayan lahh kan .

Bui Junaidi said...

susah nk faham..lg2 pun ni org kuching..hhuhu

Dr. Ben said...

kena bagi wife saya translate (dia ganu mari).

rara pinkmafia said...

diterima ke surat ni?hehehe

sizuka[Izzati] said...

HAHAHAH comel gila!

shera haifa said...

@A y e s h a Ramlee ~ kalu btl surat gnie yg d hantar ke JKKK mmg suke ngekek habis la..

shera haifa said...

@ farakOwna ~ kalu tak dilayan kesian plok.. xleh main bola tiang gol gokgek.

shera haifa said...

@Bui junaidi ~ rugi2..hehe.. tp sy pun tak faham bahasa sana..

shera haifa said...

@DR BEN ~ hehe, suruh2x,,jangan tak suruh

shera haifa said...

@rara ~ entahler..hehe..:)

shera haifa said...

@sizuka ~ ^^

ctk said...

reject smbil gelak terguling-guling..hahahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails