Thursday, September 15, 2011

Spontan dalam satu nafas #6

Assalamualaikum

Kalau kawan yang pernah kita tolong tak boleh tolong kita memang ermmm.. Tak tahu nak cakap apa laa.. Bukan nak mengungkit @ membangkit tapi untuk peringatan diri sendiri juga..



11 comments:

Dr. Ben said...

kalau kita tak mengharap balasan semasa membantu, maka kurang rasa terkilan.

Nrul Hearty said...

Jgn letak harapan.... kita pun kadang² mcm tu jgk kan... :)

http://oyoiedamemiya.blogspot.com/2011/09/spontaneous-thursday-3.html

JIJI YU said...

jgn mengharap

pCL [p@kcikLie] said...

cari kawan yg boleh dijadikan sahabat..insyaAllah.

ASaDa RyutaRo said...

nak cari kawan yang sanggup tolong time susah ni mmg susah. walaupun camtu, berkawan biar ikhlas. tak perlu mengharap kawan tu membalas pertolongan kita.. ; )

shera haifa said...

@DR.BEN ~ mmg xmngharap.. selagi leh buat sndiri akan ku cuba..:)

shera haifa said...

@Nrul Hearty ~ sbb tu untuk peringatan diri sndiri juga..

shera haifa said...

@JIJI YU ~ Ya. xterlalu mengharap pun. kdg2 bila kita perlukan pertolongan orang tu, orang tu ada keje nk buat cm mana..

shera haifa said...

@pCL [p@kcikLie]~ yehh,, i will

shera haifa said...

@ASaDa RyutaRo~ xpernah mengharap. melakukan smuanya dgn ikhlas. susah cm mana pun selagi leh lakukan sndiri, i will do it

aLya said...

huhu..sba je la..nak buat cmne kalo org x nak tlun kter balik pon..haha..laen kali xyah ah tlun dye..haha..kejam dop aku?? hehe..
cmne dok kolej bru?? ok dop?? mu sbilik ngan yana ke??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails