Wednesday, April 18, 2012

Apa yang Pelik dan Sengal??

Assalamualaikum..

Gambar kurang jelas , tapi jelas juga laa walau tak jelas sangat pun.. Hehe..
Let's look apa yang sengal dan pelik?


Mana tong sampahnye?? Ke nak suruh buang kat atas tanah kat situ aje? Kalau segampang itu baik tak payah sediakan papan tanda pun tak pe. Idak lah membazir sangat kan. Ish2x..

p/s ~ menarik perhatian orang untuk snap pic je.. 

3 comments:

aReLaN said...

nama pon malaysia.ala..kalau ada tong sampah sekalipon & ada singboard tu,belum tentu rakyat malaysia reti nak buang dalam tong sampah.ala,tu pesanan je.takde tong sampah kat signboard tu,kalau ada sampah,bawak & simpan la sampah sampai jumpa tong sampah baru buang.hehe

Azhafizah[フィザ] said...

kepelikannya sangat terserlah..tong sampah kene curi kot ni

misyamissyou said...

hoho memang..cm ne nak buang smpah dlm tong sampah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails