Monday, April 30, 2012

Syurga Makanan

Assalamualaikum..

Bertapa gembira dan bahagianye bila berada kat rumah kan.. Sebab tu ada orang kata "Rumahku, Syurgaku".. Tapi aku ada jumpa orang pacak papan tanda kat depan rumah dye tulis "Rumahku, Muziumku".. Ermm wondering! Maybe dalam rumah dye ada banyak harta2 peninggalan sejarah or maybe banyak history pasal rumah tu sbb tu dye namakan  "Rumahku, Muziumku".. 

Sememangnya bila berada kat rumah, diet yang dirancang selama ini hancuss. Rumah ku juga boleh dikatakan syurga makanan bagi aku. Sebab nya apa2 sahaja yang nak dimakan pasti akan dapat sebab Mama seorang yang baik hati akan masak untuk aku. Terima kasih mama. Luv u..

   

   

Kalau sebelum balik dah turun 2 kg, bila balik rumah 2 kg naik balik.. Owhh.. Mama cakap kalau aku balik je mst banyak makan-makanan. Nak wat cam mana bila aku col tnya hari nie makan apa, bila mama cakap je mst aku akan balas "daknye = sedapnya".. Sebab tu mama aku tak tahan bila aku balik je msti nak masak banyak2x..

p/s  ~ Mama.. esok masak tomyam yaa..

1 comment:

Rara Nasiha said...

kalau duduk rumah memang macam tu. nafsu makan pun naik jugak. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails