Saturday, November 24, 2012

Baba's Rebut & Menang

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Hari tu, Baba's ada buat peraduan la. But peraduan dye jenis yang online dan ada time2 dye. Satu hari tu ada 5 sesi dan setiap sesi tu akan ada 10 pemenang. Manyak gilerr kan pemenang baba's kalau diikutkan one day tu. Peraduan Baba's tu namanya Peraduan Rebut & Menang. Memang kene berebut laa coz aku rasa ramai yang masuk peraduan mcam nie. Dah laa tak perlu berhabis duit beli barang2 dye dulu, just like kat FB je. 

Aku memang usaha berebut kaw2 la. Tapi setiap kali aku buka page baba's tu setiap kali tu juga la peraduan dah tamat la, sesi dah habis la. Huwaaa. Napa time aku online dah habis semua2 tu. Baba's tak nak bagi aku menang ke?

Dan ada lah satu hari tu, aku tak tido petang, aku p online. Yehh peraduan baba's tengah berlangsung time tu. Aku apa lagi terus masuk dan isi beberapa kali. Sampai laa peraduan tamat. Haha giler aku nak barang baba's kan. Harus tunggu sampai peraduan utk sesi tu habis sebab nak tengok nama naik ke tidok. *_*

Jeng2x. Dengan usaha yang bersungguh2 semestinya dapat hasil kan. Nama aku naik tuk sesi tu. Alhamdullilah. Lepas tu staf baba's  ada col nak comfirkan alamat. Then selepas comfirmkan alamat, apa lagi barang baba's pun tiba laa kat rumah dengan selamatnya. Barang itu adalah

APRON


Hehe. Nie je barang yang aku dop berebut dekat FB baba's tu. Muhaha. Jadilah kan. Niat aku cuma satu je, nak tukar apron yang dah lusuh kepada apron yang baru. Kakak aku suko beno guna apron. Aku pula bila masak jenis memang xguna apron pun. Sebabnya aku hanya masak air. kahkahkah

p/s ~ TQ BABA'S FOR THE APRON!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails