Saturday, November 3, 2012

Review : Paranormal Activity 4


Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Paranormal activity 4? Hailaa tiba2 g tengok cite nie padehal paranormal activity yang before2 nie xpernah tengok pun. Mimpi ngeri kah aku g tengok cite nie? No..No.. Aku g tengok pun atas ajakan dan desakan lab rat's. Dah laa aritu aku baru sampai dari kampung[pagi], petang tu ajak aku kuar. Memang jem otak aku dengan tak cukup tido. *atas bas bukan selesa sangat tido pun.

Berbalik pada cite paranormal activity 4. Aku agak pening tengok cite nie. Sebabnya kita tengok pe yang kamera video or laptop yang rakam. Haailaa. Tambah pula, dye punya cite nie wat year by year and ada gak day by day. Suspen tu ada, but seperti yang aku cakap memang aku pening tengok cite nie. Dah laa bagi aku cam slow semacam je. Aku pula memang xtengok cite nie yang before lagi laa bertambah2 ketidaksukaan aku akan cite nie.  1jam 57 minutes cite nie ditayangkan aku rasa macam lama. Beberapa kali aku tengok jam. 


tengok trailer lu

Gene horror memang ada. Haha aku beberapa kali pinjam lengan kawan nak cover muka. Bukan penakut but aku takut terkejut benda tu kat depan2.. Dah laa dye punya rakaman tu dekat ngan muka. Masa mula2 cerita pun ada yang dah menjerit kat dalam panggung tu sebab terkejut. Tak kurang juga ada yang dop gelak2. Hailaa pe yang kelakar sangat tu?

Itu ajelah akunye review sal cite ni. Aku bukan nak review sangat. Saje nak update blog. Kah2x.. 

p/s ~ Sebenarnya nak tengok cite 'TED'. Tapi kat Bukit Indah xde plak cite tu. Menciikkkk!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails