Sunday, November 25, 2012

Ciptaan Allah swt yang Indah

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum..

Dengan berlatar belakangkan Bukit Larut yang menghijau membuatkan aku bersyukur kerana dikurniakan penglihatan untuk melihat kehijauan dan keindahan alam ciptaan Allah swt ini. Alhamdullilah. 

Aku percaya tentu ramai yang bercerita akan keindahan Taman Tasik Taiping nie kalau mereka ke sana. Aku sebelum pergi, sangat teruja nak tengok sendiri keindahan Taman Tasik Taiping nie dengan kaca mata sendiri kerana terpengaruh dengan pembacaan dr mereka2 yang dah menjejakkan kaki ke sana. 

Peluang yang diberikan memang tidak akan disia-siakan. Kebetulan one of my lab rat's nak kahwin and dye adalah orang Perak, so memang peluang tak akan disia2kan. Berpandukan papan tanda, dengan kereta pinjam dari kakak ipar beliau akhirnya kami berjaya jejakkan kaki kat Taman Tasik Taiping. 


Then the view sangat cantik. Ya Allah. All the pictures without edited hokay. Memang asal cam nie dari kamera yang bukan mencecah ribu2 ringgit. 


Dahan pokok yang hampir mencecah air dan ada sudah mencecah air menjadikan keadaan sangat cantik. Bias dahan dan pokok2 di dalam tasik lagi menambah kecantikkannya. Allah maha Besar.


Suasana yang seakan-akan berada di obersea. Tapi hanya di Malaysia tanah tumpah darah ku.

p/s ~ sangat mencintai keindahan.

3 comments:

4feet8 said...

Subahanallah, cantik sgt viewnya..

محمد رازيق said...

nice pic. begitulah indah ciptaan-Nya

-meeSUPERGIRL- said...

indahnyeee alam :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails