Tuesday, October 6, 2015

Makan sampai tahun depan

Assalamualaikum..

Dah selamat collect hadiah rentetan dari entry sini. Bukan main lama lagi nak dapatkannya. Apa pun dah selamat makan juga sebelum kembali diet. Ada baki lagi kita makan tahun depan. Sebabnya expired dia tahun depan. Hehe.

Masa pic call suruh g collect hadiah ni, dalam mamai pagi lagi. Aku collect hadiah ni kat Kelate lah sebab dok Kelate kan. Nuh amik kat pengkalan chepa dekat gudang Pacific Food Product Sdn. Bhd. Depa suruh g collect subuh2 shafie tau. Sangup pulak aku nak berebut lentok degan orang pergi kerja kan. Hah pukul 11 baru aku terpacak kat sana. Dah lah tak bagi exact lokasi. Bila aku call nak tanya gudang kat mana xnak angkat pulak. Hangin betul. 3,4 kali call lepas tu sent mesej baru nak angkat next call. Beng**p betul. 



Untuk satu kotak tu adalah 14 botol macam gambar bawah. Aku ingatkan satu karton ni 12 je. Bila dibahagi dengan isi rumah campur abang ipar dapat lah sorang 2 botol. Tapinya mama ngan papa tak makan sangat jajan macam ni, hak milik anak-anak ler bahagian mereka. 



p/s ~ Perisa original je dapat. Orang bagi free perisa apa pun boleh

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails