Thursday, October 15, 2015

Mini Pretzel sedap lagi kruk krakk

POST BARU SCROLL BAWAH YA

Assalamualaikum..

Alhamdullilah dah sebulan aku jual mini pretzel. Ni permulaan pertama untuk produk makanan. Before ni pernah jugak berniaga tapi produknya pakaian. Untuk mini pretzel yang di jual ada 3 perisa semuanya. Iaitu perisa coklat, coklat putih dan butterscotch. Untuk rasa, semuanya tersangat lah sedap. Makan satu nak lagi satu. Last2 tengok dah habis satu bekas.





Ni ada di lampirkan sekali antara testimoni dari yang dah pun mencuba mini pretzel ni. Tak tipu ok memang sedap. Hinggakan ada yang dah repeat order. Owh ya mini pretzel ni sangat sesuai sebagai makanan kudapan time tengok tv, stress kerja dan untuk hidangan jiran tetangga. Tapi rasanya tak sempat nak hidang jiran dah habis dulu. Hehe

Mereka yang tinggal di Kelantan boleh lah COD



Yang ni sampai repeat order 10 bekas. Bukan tuk bagi sanak saudara ke apa, hanya untuk makan dengan family. Katanya lagi, satu hari tu boleh habis satu bekas yang average ada dalam 45 pcs. :)

Tak terliur ke nak rasa mini pretzel? Berminat nak dapatkan boleh WA@TEXT : 0137972926. Maklumkan yang anda adalah pembaca blog saya. Harga special menanti.  :)


2 comments:

Kak Vit said...

wahh! pretzel ! layaannn...

nuyui a.k.a miss YUI said...

kalau spd mmg org repeat kan kak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails