Thursday, October 20, 2011

Penuhi tuntutan rasa nak makan...

Assalamualaikum...

Marilah kita ke kembali ke minggu kepada minggu lepas dan minggu lepas dan mungkin juga minggu lepas. Cerita nie dah hampir berkarat di dalam memori. Nasib ada gambar boleh buat cerita. Padehal takde modal nak update blog. Alasan sangat. 

Sebenarnya aku telah ke pizza Hut sebab aku dan rumate giler-giler crave pada 1 jenis makanan yang berlainan. Try guess it? tapi takde hadiah pun aku nak kasi kalau kau teka betul pun.. 

TaDaaaa..

Dah habis!! Kalau pergi time lapar, yang tak sedap semuanya sedap. Yang tak dimakan semuanya habis. Tapi masalahnye ada ke makanan yang tak dimakan? tiba-tiba konfius dengan diri sendiri. Sambil tunggu makanan yang diidamkan sampai one, two, three.. snake.. ehh snappp..

time nie tak habis pun lagi soup tu. Muhahaha 

Bila makanan yang diidam-idamkan pun sampai terus slurppp tanpa sempat aku men'snap'kan gambar makanan dahulu. Terpaksa laa men'snap'kan bersama orang yang tersangat-sangat nak makan benda itu. Mata ke atas tangan ke bahu. 


She is my beloved rumate. She crave for spaghetti very much. Then because i'm also crave for something in Pizza Hut so i bring her there to eat. hohh tiba-tiba menaip dalam mat salleh. okeh praktis make perfect.. Kalau nak masak sendiri boleh aje, tapi sebabkan tak nak lagi membazir bila tak habis dimakan, so makan aje dekat pizza hut. 


Gigih kau aku dop mengigit makanan tu. Sepuluh lapisan sekali gigit. Nasib baik tak kene nganga luas-luas. Buruk bebeno kalau nganga luas-luas nie. Silap-silap leh koyak. Extreme bebeno plak.. Agak-agak dah boleh teka tak apa makanan yang aku mengidam sangat tu?


Yehh.. Itulahh “CHUNKY LOADED” yang mana tagline dye CHUNKY LOADED -10 Chunky Layers! Bigger Bites To Share. Daripada lapisan terbawah hinggalah ke atas dipenuhi dengan Crunchy Crust, Napoli Sauce, Mozzarella Cheese, Roasted Veggie Mix, Tortilla Crust, Roasted Veggie Mix, Chicken or Beef Topping, Diced Tomatoes, Tortilla Strips dan Mozzarella Cheese. pergh..~~


2 comments:

Azyan said...

lapar pizza hut bila tengok pics kat entry akak :|

Anonymous said...

sedapnye.....
terliur plak..hikhi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails